Kako Vam možemo pomoći?

Kako funkcioniše naš sektor podrške?

  • Sektor podrške Vam je na raspolaganju 24/7, za sve pretplatnike Proventum aplikacije.
  • Nismo objavili broj telefona sektora podrške. Ukoliko je neophodno, kontaktiraćemo Vas.
  • Kada nas kontaktirate, molimo Vas da što preciznije objasnite problem, a uz to možete poslati: fajl, 'screenshoot' ili fotografiju.
  • Kada nas kontaktirate, usmjeravamo vaš zahtjev timu koji je najadekvatniji za rješavanje vašeg problema i odgovaranje na vaše pitanje.
  • Odgovor očekujte u najkraćem mogućem roku.

Šta treba uraditi prije kontaktiranja sektor podrške?

  • Pogledajte listu već postavljenih pitanja sa odgovorom, možda je tu upravo rješenje vašeg problema.

Ukoliko ne nadjete odgovor na vaše pitanje, kako nas kontaktirati sa sajta

  • Napravite tiket sa što boljim opisom vašeg problema
  • Ili nas kontaktirajte preko chat-a (klikom na ikonicu u donjem desnom uglu)

Kako nas kontaktirati sa Proventuma

  1. Ulogujte se na vaš Proventum nalog
  2. U gornjem desnom uglu kliknite na korisničku podršku
  3. Otvorite novi tiket i postavite vaše pitanje.

Kontaktirajte nas.

Otvorite tiket sa vašim problemom

U procesu smo kreiranje baze znanja pa su sva vaša pitanja i sugestije. Dobrodošli.

Računovodstvena podrška

Ukoliko imate računovodstvenih nedoumica, savjetujemo Vam da se konsultujete sa našim računovođama, koji će Vam pomoći da na ispravan način izvršite knjiženje, i izbjegnete mogućnost greške. Kontaktirajte nas

Tehnička podrška

Ukoliko imate problema sa funkcionisanjem Proventum aplikacije, naša tehnička podrška Vam stoji na raspolaganju 24/7, i ista će se pobrinuti da u najkraćem roku riješi prijavljeni problem.

Probaj Proventum cloud office 30 dana besplatno.

Popuni formu i pošalji zahtev za odobravanje probnog korišćenja